Sayfalar

6 Mart 2014 Perşembe

Paris Fashion Weekkk ! Seneye gine gel....

Paris Moda Haftası gelmiş, hoş gelmiş ve dün de gitmiş :/

Gitmiş diyorum çünkü dün sona erdi. Zamansızlıktan blogumda yer vermeye ancak bugün vakit ayırabildim.
Davetliler de podyumdakileri kıskandıracak derecede şıklık yarışındaydılar. Zerafetleriyle sokaklarda salınıvermişler.




Olivia Palermo



Defileleri, markaları, tasarımcıları değilde, starları, oyuncuları , moda editörlerinini yani defileye katılan ve sokak modasını temsilen çekilmiş olan resimlerini giyin kuşana koymayı tercih ettim. 



Celine Susie Lau




Christine Centenera


Ece Sukan - Kendi vintage mağazasından giyindiğini düşünüyorum.


Giovanna Battaglia


Rihanna  -  Stella McCartney


Olivia Palermo - Valentino



Son olarak bak Paris Fashion Week'cim, haftaya ( 10-14 Mart ) bizde de "Mercedes Benz Fashion Week İstanbul" başlayacak.
Bi tek sizde bu kadar şık bayanlar yok yani... ;)














2 yorum :

  1. Ece Sukan yine harika gorunuyor! Son yorumuna katilmamak elde degil :))

    YanıtlaSil
  2. Bencede ama aramızda kalsın ben Giovanna hayranıyım :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...