Sayfalar

18 Mart 2014 Salı

Mercedes Benz Fashion Week' den arta kalanlar...

Paris'ten sonra sıranın İstanbul'a geldiği moda haftası perşembe günü Özlem Süer'le sona eriyor. Bütün görkemiyle bizi saran defileden, beğendiğim tasarımları bu postumda paylaşacağım.

Bütün bir hafta boyunca gerek yaşanan üzüntülerden olsun, gerek havanın akıbetinden midir bilemiyorum, elim post hazırlamaya gitmedi. Kapının önündeki yaklaşan güzel bahardan umudumuzu kesmeyelim diyorum ve renkli cıvıl cıvıl tasarımları beni takip eden minik sevimli kitleme sunmaya devam ediyorum :)


                                                                      Tanju Babacan
Cıvıl cıvıl tasarımları baharın geldiğini müjdeler gibiler. Botlarda şeker tadında çikolata kıvamında tam yemelik çok ciciler.

Şimdiden söyleyeyim uzun bir post oldu. Koleksiyonların hepsi birbirinden güzeldi hepsini göstermek istediğimden hiçbirini çıkarmaya kıyamadım hepsini görün istedim.



Gamze Saraçoğlu
Bence bu koleksiyonunda şehirli cosmopolitan kadınını yansıtmış.


Atıl Kutoğlu
Bu kostümlere baktıkça insanın içi açılıyor, baktıkça bakasım geliyor dersem kesinlikle abartmış olmam. Renklerin birbiri ile uyumu enfes olmuş ;)


Eda Güngör
Tasarımlarda siyah ve beyaz öne çıkıyor... Bence gayet başarılı.


Jale Hürdoğan
Feminen kadını, pastel renklerle harmanlamış ve ortaya bu cesur, şık kıyafetler çıkmış.


Hakan Akkaya
Evvelden beridir Hakan Akkaya tasarımlarını çok beğenirim, zaten genelinde onun kıyafetleri siyah beyazdan oluşur. Bu kıyafetlere de bayılmamak elde değil. Giymesi cesaret istiyor ama zaten bu bir show değil mi ? ;)



Nihan Peker
Tasarımları beyaz ağırlıklı ve çok zarifler.


Deniz Berdan
Neon renkleri kullanarak hazırladığı tasarımları beğendim ama daha önceki tasarımlarından çok farklı bir yenilik göremedim. Ancak Karadeniz ezgilerini kullanarak hazırlamış olduğu defile sunumu çok beğenilmiş.



Çiğdem Akın
Bayan koleksiyonunda bu transparan kıyafeti farklı ve çekici buldum. Erkek koleksiyonun da ise bu kıyafeti çok metroseksüel bulduğumdan paylaşmak istedim.



Raisa -Vanessa Sason
 Kardeşlerin bu birbirinden şık kostümlerine bakınca sanki Oscar gecesindeki Hollywood yıldızlarına bakar gibi hissedebilmek mümkün ! Başka birşey söylemek istemiyorum gerisini siz tamamlayın efendim ;)



Serdar Uzuntaş
"Artık o eski klasik erkek yok canım, bizim bayanlardan neyimiz eksik, onlar bizim yerimize maskülen oluyorlarsa bizde pek ala feminen olabiliriz hıhhh" :))


Erol Albayrak
Alın size cüretkar bir defile daha ! O kadar güzeller ki başka birşey söyleyemiyorum. Ne söylesem eksik kalacakmış gibi...



Özgür Masur
Yok yani olamaz böyle birşey o kadar harika ki...  Fevkaladenin fevkindeler, bayıldım bittim. Ben zaten ezelden beridir çok beğenirdim kendilerinin tasarımlarını... Onun tasarımlarını daha önceden tanımayanlar varsa eğer bu açığı İntikam dizisindeki kostümlerden hatırlayabilirler.



Simay Bülbül
Koleksiyon 1920 Amerikasını anlatan The Great Gatsby filminden ilham alınarak hazırlanmış.


Gül Ağış
Siyahın hakim olduğu defilesinin en renkli ürünleri bunlar diyebilirim.




Arzu Kaprol
Renklerde, tasarımlarda birbirinden canlı ve güzel Arzu Kaprol ne yaparsa zaten güzel yapar.


18 MART
Bugünün 18 Mart olması sebebiyle cesurca ölüme giden, savaşta hayatını kaybetmiş, Cumhuriyetimizin bugünkü konumuna gelmesinde katkıları olmuş, Çanakkale geçilmez diyerek geçirmemiş olan kahraman şehitlerimize allahtan rahmet diliyorum.








2 yorum :

  1. Gamze Saracoglu ve Nihan Pekerin koleksiyonu en begendigim ikisi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Beautiful collections!!! I like your blog!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...