Sayfalar

8 Mart 2014 Cumartesi

Dünyanın bütün kadınlarını sevin ! Neden mi ?

Önce kendinizi bi sevin :) Sonra, neden mi kadınları sevmelisiniz ?

Bi sürü şeye zaman yaratan, sırf size ( bu lafım baylara ) daha hoş görünebilmek için kendine çile çektiren kadın sevilirde ondan...



Marilyn Monroe 1950-1960 lı yılların kültürel figürüdür.



Audrey Hepburn'de, Marilyn ile aynı yıllarda popüleritesi artmış Oscar'lı sinema oyuncusudur.




Bugün bir çiçeği hak ediyoruz ;)





Bi kere kadın olmak o incecik topukluların üzerinde durabilme kabiliyeti gerektirir.




Hoş görüneceğim diye her pazartesi spora başlayıp, diyete gireriz.


Aynanın karşısında saatlerce makyaj yapan erkek gördünüz mü hiç ? :)
Kadın olmak her daim bakımlı olmayı gerektirmez mi ?


Ya da bu büstiyerleri kullanan bir erkek ?


Yavrusuna böyle içten, sımsıcak sarılan bir babada nadiren görürsünüz.



Bütün tektaşlara göz ucuyla bakan, hepsini isteyen bayanlar parmak kaldırsın :)
  

Part 2

Bu bölümde ise işin en tatlı yerine değineceğim :)


Bugünün benim için özel bir anlamı var çünkü doom günüm :) ahh biri bana bu zatı şahanelerden süpriss yapıp getirse ya :)

Çikolata canavarı varsa bilinki o benim. Çok tatlı görünüyorsunuz, sizinle aramda platonik aşk yaşadığım doğrudur !


 Öyle frambuazlı, fıstıklı , bitter bitter bakmayın bana dayanamıyorum :/



Çok birşey değil bir dilim pastayla bile mutlu olabiliyoruz görüyorsunuz ya...

Onlara değer verin, değerli olduğunu hissettirin, gerisini onlara bırakın..









2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...