Sayfalar

3 Mart 2014 Pazartesi

Bugün Oscar'sız Geçmez :)

Oscar'lı bir günün ertesinden merhaba,

Bugün ve en az daha 10 gün kadar her yerde görmeye başlayacağınız Oscar'ı birde benim yorumumla izleyin !






Ah işte sevgili ödül sahipleri,

En iyi erkek oyuncu Matthew McConaughey, En iyi kadın oyuncu Cate Blanchett, En iyi yardımcı kadın oyuncu Lupita Nyong'o, En iyi yardımcı erkek oyuncu Jared Leto ödüllerin sahibi oldu.








Oscar'da herkes birbirinden şıktı. Ben kendi en 'lerimi paylaşıyorum.


Harika bir kıyafet !  Bu kıyafetin bir benzerini geçen yıl Burcu Esmersoy'da görmüş ve hayran kalmıştım.
Angelina Jolie - Elie Saab imzası taşıyor.




Sanki ödülü alacağını bilmiş gibi beyaz kuğuya benzemiş :)
Cate Blanchett - Armani


Kıyafetin makyajla uyumu, dekoltesi herşeyi yerli yerinde bayıldım.

Kate Hudson - Versace


Güleryüzüne ne giyse yakışır o derece samimi ve hoş... Biraz gögüs kısmı boş kalmış orası toparlanabilirdi. Ama zaten o kadar kusur herkeste olur.
Lupita Nyong'o - Prada


Siyahın asaleti ;)
Anne Hathaway - Gucci

2 yorum :

  1. That selfie pictures was awesome. Love the dresses you posted

    HMLovur

    YanıtlaSil
  2. Bugün bende Oscar postu yaptım.

    Bloğunu izlemeye aldım, bende beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...