Sayfalar

24 Şubat 2014 Pazartesi

Saç Bakımınıza Gereken Özeni Gösteriyor Musunuz?

Saçlar dış görünüşün en önemli unsurudur. Dolayısıyla ne kadar bakımlı ne kadar parlak ve temiz tuttuğunuzla doğru orantılıdır. Kimisi hacimli dursun, kimisi saçının ışıltısıyla yeri göğü aydınlatsın, havasını atsın, kimiside sadece temiz saçlara sahip olsun ister.






 Bunun için neler yapmıyoruz ki ! Çıtçıtlar mı takmıyoruz, hergün düzleştirmeden duramıyoruz, kuaförden çıkmıyoruz, aynasız yapamıyoruz, o site senin bu site benim her ürünü en ince detayına kadar araştırıyoruz. Hal böyle olunca bu yazıyı yazmamak benim için kaçınızmazdı ! Yeni kullanmaya başladığım ürünleri paylaşmak istedim.

Loreal Elseve'in bu ürünlerini yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum, en sağdaki yağını saçınızı yıkamadan önce kullanıyorsunuz, parlaklık katması ve saçlarınızı çabuk açılması için...  Tabi ki kuru saça da uygulanabiliyor fakat ben yıkamadan önce tercih ediyorum. Ortadaki bakım kremine gelince kokusuna bayılıyorum. Saçta bekletmeye gerek kalmadan sürüp anında durulayabiliyorsunuz ve bütün saça uygulayabiliyorsunuz. Şampuana gelince loreal ürünlerine zaten söyleyecek bir şey yok ancak şampuan saç dökülmesine karşı olduğu için uzun bir süre kullanımdan sonra etkisini görüp yorum yapmak gerektiğinden şuan için değerlendirmiyorum.



2 yorum :

  1. Elseve in yağını ben de kullanıyorum memnunum:) Blogunuz hayırlı olsun bütün postlarınızı çok beğendiiim, bana da beklerim:)

    http://allwhitestuff.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...